A Zimbra Collaborations igen fejlett e-mail, naptár és csoportmunka funkciókat kínál, ráadásul ezen képességek adminisztrációja, telepítése jóval egyszerűbb, mint a hasonló képességekkel bíró Microsoft Exchange rendszeré, az ára pedig annál lényegesen kedvezőbb. A Zimbra Collaborations használatával a felhasználók különböző csoportjai számára akár más-más szolgáltatási szint biztosítható, kielégítve ezzel a nagyvállalatok és szolgáltatók igényeit is. A Zimbra Collaborations a magas rendelkezésre állás eléréséhez támogatja a különféle virtualizációs technológiákat, biztosítja az online mentés és visszaállítás lehetőségét akár egyedi postafiók szintre lebontva is.

Kimagasló felhasználói élmény

Minden, a Zimbra Collaborations által támogatott platformon (Windows, Mac, Linux) – legyen szó az online, web browser alapú felületről (Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari), MS Outlook, Thunderbird vagy egyéb kliensekről – a felhasználók maximális használati élményt kapnak, ráadásul a rendszer biztosítja, hogy mindehhez minimális képzésre illetve támogatásra legyen szükség. Az áramvonalasított webes felhasználói felület természetes felhasználói élményt biztosít, lehetővé teszi valamennyi olyan funkció használatát, ami korábban csupán hagyományos, vastagkliens alkalmazások esetében volt elképzelhető (gazdag szerkesztési lehetőségek, egyszerűen használható, hatékony és testreszabható szűrők stb.). A felhasználók természetes módon és egyszerűen kezelhetik, kereshetik akár az igen nagyméretű postafiókjaikat, legyen szó hagyományos email vagy akár hangüzenetekről, több naptárhoz és különféle címjegyzékekhez, tevékenységlistákhoz férhetnek hozzá.

Egyszerűsített és integrált egységes kommunikációs csatornák

A Zimbra egyszerűen illeszthető a vállalatok meglévő kommunikációs megoldásaihoz, így a felhasználók számára egy olyan egységes kommunikációs platformot képes biztosítani, ahonnan közvetlenül képesek indítani telefonhívásaikat, meghallgathatják hangpostafiókjukat, azonnali üzeneteket válthatnak és a rendszer biztosítja számukra a jelenlét szolgáltatást is – mindezt természetesen a „klasszikus” email alapú kommunikáción felül. A Zimbra Collaboration alapértelmezett integrációt kínál a Cisco és a Mitel megoldásaival, azonban a nyílt programozási interfészen (API) keresztül más megoldások is egyszerűen illeszthetők.

Minimális adminisztrációs és karbantartási igény

A Zimbra az adminisztrátorok, rendszergazdák számára egy egyszerűen használható, intuitív web alapú adminisztrációs felületet biztosít, amit biztonságos módon, bárhonnan és bármikor elérhetnek és azon keresztül roppant egyszerűen kezelhetik akár egy kiterjedt, nagyméretű intézmény vagy vállalat teljes e-mail és csoportmunka megoldását. A megoldás nagy előnye, hogy a „hagyományos” adminisztrációs lehetőségek mellett a felhasználók számára fejlett önkiszolgáló felület is rendelkezésre áll, amin keresztül – a központi adminisztrációt tehermentesítve és a felhasználói élményt növelve – számos beállítást maguk a végfelhasználók is megtehetnek.

A Zimbra támogatja a hierarchikus tárolókezelést, illetve a „több-bérlős” (multi tenant) működésmódot. Az első esetben – hierarchikus tárolókezelés – a rendelkezésre álló tároló-típusok és kapacitás mindenkor legoptimálisabb kiszolgálása valósulhat meg tisztán a Zimbra által biztosított szoftveres megoldással, míg az utóbbi esetén – elsősorban szolgáltatói környezetekben – a különféle szervezetek, cégek, szervezeti egységek költséghatékony hosztolása implementálható.

A Zimba Collaborations legfontosabb képességei
Fejlett webes kliens
  • Gazdag funkcionalitású, web browser alapú felhasználói felület olyan képességekkel, mint a fogd-vidd-dobd, a címkézés vagy a párbeszédnézet
  • Hitelesített és titkosított e-mail üzenetek fogadása és küldése
  • Teljeskörűen kereshető postaláda; keresés a mellékletekben is; mappa a keresések mentésére
  • Innovatív varázsló a naptárkezelésre, többek között az időpont és a helyszín optimális meghatározásának támogatásával – akár igen sokszereplős megbeszélések is pillanatok alatt tervezhetők vele
  • Hatékony csoportmunka lehetőség, például a postaládák, címjegyzékek, naptárak és tevékenységlisták egyszerű megosztásával
  • Robusztus, vállalati követelményeknek is megfelelő naptármegoldás a foglaltságok teljeskörű kezelésével és az MS Exchange megoldással való teljeskörű és tökéletes együttműködéssel
  • Külső gyártóktól származó szolgáltatások, komponensek egyszerű integrációját biztosító technológia

zimbra_screenshot_1

Web-alapú adminisztráció
  • Postafiókok valós idejű mentése és visszaállítása; hierarchikus tárolókezelés natív menedzsmentje
  • Postafiókok archiválása a különféle – pl. törvényi – előírások szerint, azok biztosítására
  • Integrált spam és vírusvédelem, integrált címtár szolgáltatások
  • Nyílt webszolgáltatás API-k és REST interfészek
Integrált egységesített kommunikáció
  • Alapértelmezett integráció a Cisco és a Mitel kommunikációs megoldásaival, ami lefedi az egyszerű (programon belüli) hívást, a hangposta és híváslista kezelést, a jelenlét szolgáltatást és az azonnali üzenetküldést (chat)
  • A Zimbra SDK használatával a Zimbra képességei jelentősen bővíthetők, egyéb harmadik féltől származó megoldásokkal is egyszerűen megoldható az együttműködés
Rugalmas telepítési lehetőségek
Dedikált vagy hosztolt
  • A szolgáltatói vagy multi-domén környezetek létrehozásának egyszerű adminisztrációja, delegált adminisztrációs képességek
  • Szerepkör alapú (delegált) adminisztráció például domének létrehozására és adminisztrálására
  • A webes kliensek megjelenésének testreszabhatósága
  • A végfelhasználói lehetőségek széleskörű egyediesítése, kvóták, tárterületek házirend alapú beállítása (class of service)
Szerver vagy felhő (SaaS)
  • Hagyományos Linux szerver alapú telepítési lehetőség saját szerveren, saját adatközpontban vagy SaaS alapú használat a Zimbra meghatározott partnerein keresztül
Egyéb asztali (vastag) kliensek használata
  • A MAPI (Messaging Application Programming Interface) támogatásnak köszönhetően a Zimbra Collaborations teljes mértékben együttműködik az MS Outlook klienssel (2003/207/2010/2013), legyen szó jogosultságok delegálásáról, offline hozzáférésről vagy akár S/MIME támogatásról
  • Valamennyi POP3, IMAP4, CalDAV és CardDAV kliens teljeskörű támogatása, így például a Mozilla Thunderbird vagy az Evolution kliensek problémamentes használata
Mobil hozzáférés
  • Szinkronizációs képesség iOS, Android, BlackBerry és Windows okostelefonokkal és táblagépekkel
  • Mobil biztonsági házirendek, mint az eszköztörlés, a PIN-kód és egyéb eszközmenedzsment képességek támogatása
  • Gazdag, böngésző alapú felhasználói élmény okostelefonokon és tableteken használva is

zimbra_screenshot_2

Az itt felsorolt termékekről további részleteket, illetve árazási információkat a sales@ulx.hu email címen és/vagy a +36 1 450 0921-es telefonon keresztül kaphat.