A vadonatúj JBoss Portál 6.1 segítségével a vállalatok számára új dimenziók nyílnak az önkiszolgáló hozzáférési csatornák területén
A közösségi média integrációjával és a mobil eszközök magasfokú támogatásával a portál felhasználók számára azonos felhasználói élmény biztosítható, függetlenül a használt eszközöktől.
A Red Hat, a világ első számú nyílt forráskódú megoldásszállítója a nai napon bejelentette a Red Hat Portal Server 6.1 változatának elérhetőségét. A legfrissebb Red Hat portál technológia lehetővé teszi, hogy a vállalatok méginkább kiterjeszthessék a felhasználói önkiszolgálásra épülő alkalmazások fejlesztését és ezek integrációját információkkal, személyekkel vagy éppen folyamatokkal, így biztosítva a felhasználók számára a mindennapi munkavégzés még teljesebb kiszolgálását. A napjainkban népszerű közösségi média oldalaival való teljesebb integráció és az új mobilos képességek által a vállalatok kezébe egy olyan eszköz kerül, amely méginkább csábító az új felhasználók meggyőzése vagy a meglévő felhasználók megtartása és magasabb fokú kiszolgálása során, például a nagyszerű önkiszolgáló képességek révén.
A JBoss Portal azt biztosítja, hogy a vállalatok felgyorsíthassák a nagy terhelésnek kitett, ugyanakkor innovatív technológiákat alkalmazó webalkalmazásaik létrehozását és telepítését, mindezt úgy, hogy közben valós-idejű, személyes munkakapcsolatban állnak illetve maradnak az ügyfeleikkel, partnereikkel vagy éppen a kiszolgálni kívánt állampolgárok széles tömegeivel. A pehelysúlyú architektúra következményei a az igen egyszerű skálázhatóság és a meglévő infrastruktúra környezettel való könnyű integráció, miáltal a JBoss Portal kiválóan alkalmas a legkülönfélébb igények és felhasználási esetek kiszolgálására. Ilyen például a folyamatosan növekvő kereskedelmi célú külső weboldalak létrehozása és üzemeltetése, ahol az önkiszolgáló képességek biztosítása kritikus tényező a felhasználók magas színvonalú kiszolgálása vagy éppen a partneri hálózat megerősítése céljából.
A JBoss Portal 6.1 számos olyan funkciót kínál, amelyek segítségével a vállalatok innovatív felhasználókiszolgálást képesek megvalósítani. Ilyen funkciók:
- Facebook, Google+ és Twitter integráció, amely lehetővé teszi a portálba történő bejelentkezést ezen külső rendszerekben használt azonosítók segítségével és egyben lehetőséget teremt az információ és frissítések megosztására a portálban futó alkalmazások és a közösségi média weboldalai között.
- Olyan eszközfelismerési szabályok használata, amelyek azt teszik lehetővé, hogy a portál felhasználói az általuk használt (mobil) eszközök számára optimálisan kialakított oldalakra kerüljenek átirányításra és ott olyan tartalmakat érjenek el, amelyek az éppen általuk használt eszközre lettek optimalizálva. Az adaptív felhasználói felület ezen még annyiban is túltesz, hogy az éppen használt mobil eszközök képességei szerint optimalizálja a HTML, JavaScript és CSS tartalmak megjelenítését.
- A nyilvános navigációs API támogatást biztosít a portálalkalmazások fejlesztőinek abban, hogy olyan navigációs portleteket készítsenek, amelyek a felhasználói szokások alapján egyedi, személyre szabott menüket tartalmaznak.
- A VPAT (Voluntary Product Accessibility Template) sablonok használatával a portál teljes mértékben képes a fogyatékkal élő emberek magasfokú kiszolgálására.
- Az úgynevezett lean portál megoldások olyan pehelysúlyú, magas teljesítményű, önkiszolgálásra épülő megoldásokat jelenteknek, amelyek igen egyszerűen integrálhatók meglévő rendszerekkel, meglévő rendszerekbe és a felhasználói felületekre vonatkozó igen széles követelményeknek tesznek eleget. A JBoss Portal egyesíti a lean portálok képességeit a nyílt forráskód jelentette előnyökkel és szabadsággal, beleértve a rugalmasságot, a skálázhatóságot és a transzparenciát, ezáltal méginkább költséghatékony alternatívát biztosít a monolitikus, zárt, egyedi hagyományos tulajdonosi megoldásokkal szemben.