A vadonatúj JBoss Portál 6.1 segítségével a vállalatok számára új dimenziók nyílnak az önkiszolgáló hozzáférési csatornák területén
A közösségi média integrációjával és a mobil eszközök magasfokú támogatásával a portál felhasználók számára azonos felhasználói élmény biztosítható, függetlenül a használt eszközöktől.
A Red Hat, a világ első számú nyílt forráskódú megoldásszállítója a nai napon bejelentette a Red Hat Portal Server 6.1 változatának elérhetőségét. A legfrissebb Red Hat portál technológia lehetővé teszi, hogy a vállalatok méginkább kiterjeszthessék a felhasználói önkiszolgálásra épülő alkalmazások fejlesztését és ezek integrációját információkkal, személyekkel vagy éppen folyamatokkal, így biztosítva a felhasználók számára a mindennapi munkavégzés még teljesebb kiszolgálását. A napjainkban népszerű közösségi média oldalaival való teljesebb integráció és az új mobilos képességek által a vállalatok kezébe egy olyan eszköz kerül, amely méginkább csábító az új felhasználók meggyőzése vagy a meglévő felhasználók megtartása és magasabb fokú kiszolgálása során, például a nagyszerű önkiszolgáló képességek révén.
A JBoss Portal azt biztosítja, hogy a vállalatok felgyorsíthassák a nagy terhelésnek kitett, ugyanakkor innovatív technológiákat alkalmazó webalkalmazásaik létrehozását és telepítését, mindezt úgy, hogy közben valós-idejű, személyes munkakapcsolatban állnak illetve maradnak az ügyfeleikkel, partnereikkel vagy éppen a kiszolgálni kívánt állampolgárok széles tömegeivel. A pehelysúlyú architektúra következményei a az igen egyszerű skálázhatóság és a meglévő infrastruktúra környezettel való könnyű integráció, miáltal a JBoss Portal kiválóan alkalmas a legkülönfélébb igények és felhasználási esetek kiszolgálására. Ilyen például a folyamatosan növekvő kereskedelmi célú külső weboldalak létrehozása és üzemeltetése, ahol az önkiszolgáló képességek biztosítása kritikus tényező a felhasználók magas színvonalú kiszolgálása vagy éppen a partneri hálózat megerősítése céljából.
A JBoss Portal 6.1 számos olyan funkciót kínál, amelyek segítségével a vállalatok innovatív felhasználókiszolgálást képesek megvalósítani. Ilyen funkciók: