A Red Hat bejelentette, hogy a Daiwa Securities America a korábbi tulajdonosi megoldásokról a JBoss Enterprise Application és Portal Platformokra migrált.
A Daiwa Securities America Japán egyik legnagyobb tőzsdei alkusz vállalata, melynek tevékenysége középpontjában a japán és amerikai értékpapírok, a fix hozamú portfóliók értékesítése és kereskedelme áll, valamint határidős és banki befektetési tevékenységekkel is foglalkozik. A migráció eredményeképpen a Daiwa az alkalmazások fejlesztési idejét a felére csökkentette, jelentős mértékben növelte az alkalmazásai teljesítményét, és jelentős összeget takarított meg a licenc- és hardverköltségeken.
2006-ban a Daiwa Securities America a belső portáljával kapcsolatos problémákkal kellett, hogy szembenézzen. A belső portálra a vállalat 250 alkalmazottja támaszkodik, mivel ezen keresztül férnek hozzá a mindennapi munkájuk elvégzéséhez szükséges alkalmazásokhoz. A portál, melyet DSAwebnek neveznek, a Daiwa 120 belső alkalmazását támogatja. Ezek az alkalmazások a megfelelőségi dashboardtól a háttérirodai integrációs rendszerekig terjednek. Mivel a Daiwa előző tulajdonosi szoftvermegoldása során a portál gyakran nem volt elérhető, ezek az üzleti, és technikai problémák az üzletkritikus funkciókat fenyegették. Amikor a Daiwa korábbi tulajdonosi alkalmazásszerverének, a kívánt funkcionalitással rendelkező, újabb verziója megjelent, további problémák merültek fel, mivel az új verzió nagyszámú hibával rendelkezett, ami az alkalmazás piacra kerülési idejét késleltette. Emellett a Daiwa nem talált megfelelő támogatást sem a megoldáshoz.
„Eljutottunk arra a pontra ahol már nem tudtuk a szerverünk rendelkezésre állását egy hétnél tovább biztosítani,” mondta Tom Cordova, a Daiwa Securities America Information Technology alelnöke. „A portál leállásakor az üzemidő-kiesés akár 90 percig is eltartott. A felhasználóink nem tudták azokat a feladataikat végrehajtani, melyek az üzleti működésünkhöz nélkülözhetetlenek. Ez pedig a küldetéskritikusság lényege. Amikor a tulajdonosi megoldásunk újabb verziójára váltottunk, további problémákkal szembesültünk, a gyártó pedig azt javasolta, hogy további hardver- és szoftverlicenceket vásároljunk a problémáink megoldása érdekében. Ezt elfogadhatatlannak tartottuk, és emiatt elkezdtünk egy másik megoldást keresni.”
Mivel a Daiwa már rendelkezett korábbi tapasztalattal a JBoss megoldások terén, a vállalat először a JBoss.org Portal projekt szabadon elérhető verzióját töltötte le. Mivel a vállalat felismerte a DSAweb portál küldetéskritikus természetét, gyorsan előfizetett a JBoss Enterprise Portal Platformra, hogy a vállalati szintű platform stabilitása és megbízhatósága által nyújtott előnyöket élvezze, beleértve a támogatást és a frissítéseket.
A következő évben a Daiwa 120 DSAweb alkalmazását migrálta JBoss-ra, és 80 új alkalmazást fejlesztett ki. A Portal Platform mellett a Daiwa a JBoss Rules keretrendszert is alkalmazza, hogy a portál-alkalmazásokba riasztásokat ágyazzon be. Emellett a vállalat a JBoss Enterprise Application platform gyorstárazási képességeit is alkalmazza, hogy az információt az alkalmazások között észrevétlen és biztonságos módon megossza. A vállalat a JBoss Enterprise Application Platform részét is képező üzenetküldési sorok funkcionalitását is használja. Az Alfresco nyílt forráskódú tartalomkezelő-rendszere ezek mellett az alkalmazottak számára egypontos bejelentkezést (SSO) is nyújt.
Azóta, hogy a Daiwa a JBoss megoldásokra migrált, jelentős mértékben csökkentette a költségeit és növelte a teljesítményét. A Daiwa jelentős pénzösszegeket takarított meg azáltal, hogy elkerülte a licencelési és hardverköltségeket, melyeket a régi megoldása megkívánt. A vállalat fejlesztői emellett kifejleszthetnek új alkalmazásokat, melyeket másodpercek alatt képesek megjelentetni; ehhez eddig 15 percre volt szükség. A JBoss megoldásokkal, melyek többek között gyorsabb betöltési időt eredményeztek a portál-alkalmazások esetén, a Daiwa alkalmazottai sokkal hatékonyabbak. Emellett a fejlesztők hatékonysága a nyílt forráskódú megoldásokon történő fejlesztés könnyebbségét növelte, a JBoss támogatása a Red Hattől pedig gyors és megbízható.
„A JBoss-szal egy sokkal agilisebb vállalattá váltunk,” mondta Steve Dunstan, a Daiwa Securities America Information Technology vállalati rendszermérnöke és alelnöke. „Ha új alkalmazásra van szükségünk az üzleti működésünk során, azt azonnal létre tudjuk hozni. Ha a portálunk nem működne, ez felérne egy katasztrófával. A JBoss Enterprise Application és Portal platformok rendkívül megbízhatónak és stabilnak bizonyultak. A JBoss egy megbízható, problémamentes megoldás, hozzásegített minket, hogy éjszaka nyugodtan aludhassunk.”
A Daiwa nemrég egy Web 2.0 alkalmazások fejlesztésére irányuló projektbe kezdett, és jelenleg egy klaszterezett szerverkörnyezetet használ, amit a JBoss Operations Network felügyel majd.